080514 - Our own

Idag är en bra dag, förutom praktik, annars en bra dag. Jag har tröttnat på min praktik, jag känner att det är inget jag skulle vilja jobba med. Okej, att ta venprov är ju ganska så kul men det är nog det enda. Imorgon blir det halv-dag på praktiken, på eftermiddagen ska jag in till KHV (Kvinnohälsovården) & sen vara med på en "operation". Mycket kul...

Imorgon är det även Nationellt prov i Engelska, wish me luck! Jag måste få bra resultat, måste få bra betyg. Annars har jag ingen chans på högskola. Nästa vecka är det nationellt i Matte B, det kommer aldrig att gå! Så himla mycket just nu, samtidigt som jag är ute på praktik (jobbar heltid) ska jag ha två nationella, megastor inlämningsuppgift från profilkursen, en till inlämning från Organisation & Ledarskap, bild-arbeten, livräddning mm. Listan kan göras lång!

Jag är så himla glad & hoppas verkligen nu. Det vore så himla bra, den är så fin. Håll tummarna älskling.

Nu måste jag plugga lite matte, ladda inför imorgon & få min sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0