080522 - SS

Snart så är praktiken slut, äntligen! Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan, tro det eller ej. Efter att ha gått heltid i tre veckor så är man ganska så trött. Så trött att man somnar på möten...

Igår så busade jag med lilla F större delen av dagen, så himla kul! Jag är så glad att hon tycker om mig så mycket, vill vara hos mig osv :) . Hon måste nästan vara mysigast när man har henne i knät & så börjar hon klappa mig på kinden, krama mig & sen pussa mig samtidigt som hon skrattar. Jag längtar tills jag har en egen liten bebis. Det dröjer dock!

Imorgon ska jag & älsklingen ev. till piren & äta lite, senare på kvällen då. Jag har ju aldrig ätit där (fy skam, jag vet!) så det vore kul. Sen är det alltid kul att vara med honom. Jag ser fram emot nästa helg!

Min bal-klänning har äntligen kommit också. Jag beställde den i mitten av januari & den kommer ca två veckor innan balen, jätte bra med tanke på att jag aldrig provat den storleken... Jaja, hon får fixa det på något sätt! Om den behöver sys in får hon skicka den sen. Jag har nämligen inte köpt min klänning i Jönköping.

Jag mår så bra, jag har fått prata av mig lite med älsklingen. Sånt jag egentligen inte vågar prata om men som jag vill. Han får mig att våga. Jag avslöjar mina hemlisar för honom, berättar vissa känslor som jag inte vågat prata om högt. Det är inte fina sanningar men han stannar hos mig. Han säger så fina saker, han får mig att må så bra! Tack älskling!

image71

Kommentarer
Postat av: S

Inte ett öga torrt..

2010-12-14 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0