080526 - Sometimes

Nu så är praktiken slut, det är jag glad för :) . Det ska bli skönt att inte bara 07.30 varje morgon & sen gå heltid. Korta dagar i skolan, ja tack! Nu såhär nära studenten ska det vara lite sådär lagom slappt, den som inte håller med mig måste vara galen!

Imorgon är det dags för mitt massage prov & jag skulle fått öva på min kära mor under helgen men hur har det gått? Ingen övning alls, vet inte hur detta ska gå faktiskt. Det är bara att hålla tummarna & hoppas på att jag får ett betyg på två bokstäver :)

Igår var det först middag hos mormor, som alltid på mors-dag. När vi åkte därifrån vägde jag nog 5kg mer än när jag kom dit, så sjukt mycket mat! Sebbe kom & hämtade upp mig & så åkte vi till utsikten i Huskvarna. Som jag velat så länge, där överraskade han mig. Hur fint som helst i alla fall, vi ska åka dit en gång på kvällen med. Ta massa fina bilder.

Nu ska jag sätta mig & fixa lite inför min bild-uppgift, sen är allt klart! Ska även passa på att njuta lite av vädret, gå ut nu för sjutton!


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0