080528 - I'll take it off when you aint around

Idag var en speciell dag, mycket blandade känslor! Började dagen med att se att solen sken ute & att det var varmt, helt lovely såklart. Slingade & klippte håret, underbart att få det fixat. Direkt till Värnamo för att prova min klänning. Där uppstod det lite irritation hos mig, haha. Vi hade bokat tid & ändå hjälpte hon mig inte! Det kom in kunder när jag tagit på mig klänning & då hjälpte hon dem istället, jag fick stå i min klänning i 1½ timma & det enda hon gjorde var att sätta lite nålar där hon skulle sy in/upp. Jag blev så sjukt irriterad, det var varmt där inne & jag fick stå själv i ett provrum. Det var ju sådär lagom kul. Till slut hjälpte hon mig & fjäskade lite. Nu hoppas jag verkligen att den blir klar till fredag som hon lovade, så att min morbror kan ta med den hit. Min underbara röda skapelse :)

Imorgon är det dags för lite utvärdering av profilkursen & jag ska även springa cooper-test. Jag var nämligen så dum att jag struntade i att göra det i 1:an & 2:an, så då får jag göra det nu. Shame on me. Hoppas att det visar på ett G i alla fall, mer ska man nog inte förvänta sig av denna kropp. Otränad & allt.

Nu ska jag snart ta & sova, börjar nämligen 11 imorgon. Lyx! Efter skolan ska jag & Sandra titta på alla de fina på balen. Om 1 vecka är det min tur!  ♥

Jag tittade förresten ut världens finaste ring igår, den får jag av mormor & moster C i studentpresent! Happy, happy. Kommer bara få massa bra presenter, I like :)


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0