080530 - Soon it's over

Fredag, hur skönt är inte det? Just nu sitter jag i skolan & bara väntar på att klockan ska bli 10. Vi hade bara betygsprat idag på engelskan, det tog 1 min & jag har varit här sen 8! Det är jätte kallt också, denna jäkla skola! Jaja, nu ska jag inte klaga mera, bara lite :) . Får även reda på projektarbetet idag, betyget alltså. Jag håller tummarna & hoppas på att betyget är mer än 1 bokstav. Förresten, i massage fick jag ett mycket fint betyg, MVG :) . Tack Anna!

Så fort jag kommit hem ska jag slänga på mig bikinin & öka min chanser för att få hudcancer. Jag får försvara mig med att det faktiskt är bal nästa vecka, då ska man vara brun. På tal om bal, idag kommer min klänning! Verkligen lovely, jag kommer att titta på den en hel del.

Ikväll är det dags för överraskning från Sebbe. Får se vad de unge mannen har hittat på, det ska bli så spännande! Jag älskar överraskningar, men vet gör inte det?
Imorgon blir det Götet, looove! Jag ska göra ett försök till att hitta studentklänning & lite annat. Annars får jag ta & beställa, no biggie.

Nu har jag super-tråkigt igen, som alltid då jag skriver här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0