Hold on tight

17 November

Tror att de många vill & bara väntar på att jag ska berätta vad som gjorde mig så irriterad/ledsen/besviken i förra inlägget, antalet läsare har ju ökat ett en hel del kan jag lova. I alla fall, så kul ska vi inte ha det! ;)  Bara vissa få personer som vet om det & jag vet att jag kan lita på dem. Det är utträtt nu i alla fall & nu blickar vi framåt.

Har tillbringat dagen hemma hos mig & love. Fixat iordning lite, jag måste vara den perfekta flickvännen? Diskat all disk (dock mot en romantisk överraskning i helgen), fixat soffan som man måste göra då den är ny, rensat upp allt på balkongen & lagat mat åt min älskling. Måste dock erkänna att större delen av dagen satt jag fastklistrad i soffan framför PS3 & Call of Duty. Man fastnar i det, tyvärr. Love provade när han kom hem, han tyckte dock inte att det var så roligt men han var facinerad av att jag suttit där halva dagen & spelat & skjutit folk, haha :)  Snart står det förresten S Berg/S Johansson på dörren.

Nu är jag hemma i Berghalla, kände att jag behövde åka hit lite också. Numera känns det som att jag bara är hemma & vänder, hämtar rena kläder osv. Imorgon är det i alla fall dags för jobb, på ett nytt ställe. Vi får se hur det går men det ska nog inte vara några problem. Dessvärre så jobbar jag kväll, något jag avskyr. Jag missar Sebbe precis & kommer hem sent.

Huvudvärken börjar komma smygande så ska jag lägga mig i sängen, läsa lite teori & sen äntligen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0