I'm so happy, happy

06 November

Kom hem för en liten stund sen & nu ska jag strax lägga mig. Jag åkte in till stan vid 18 ungefär, mötte upp Sandra & fikade. Åt en sån himla stor morotskaka! Ingen av oss orkade äta upp, men god var den. Efter det åkte vi + mylove upp till Ikea & köpte massa saker till köket. Nu har vi en del, dock mycket som ska köpas! Vi köpte även soffa, matta, mediabänk & köksstolar idag, känns så skönt att ha det gjort! I imorgon ska vi ev. sova vår första natt där. Mys!

Skönt med fredag igen! Imorgon ska jag hälsa på min lilla mormor, var så längesen, ev. träna om jag hinner & sen möta upp Sebbe för att köpa lite mer småsaker.

Jag, Sandra & Danni köpte förresten onyttigt, kebabsallad & pizza & tog med oss till lägenheten & satte oss där & åt. Sebbe med såklart, men han åt inget onyttigt, duktig som han är  :) . Kände direkt efteråt att jag inte borde ha ätit den där pizzan, så äckligt mätt blev jag! Sandra tycker förresten att jag är klen som bara orkar äta 3/4 av en barnpizza, haha. Så imorgon ska jag försöka hinna med att träna bort alla kalorier. Hur det nu ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0