So lucky

24 November

Imorgon är det äntligen lön! Känns så himla skönt, nu ska jag köpa julklappar & allt sånt, betala räkningar. Jag såg dock att jag inte fått så mycket som jag ska? De har skrivit att jag jobbat mindre timmar än vad jag egentligen har gjort, så imorgon när jag jobbar ska jag prata med chefen om detta. Jag är helt säker på att jag skrev rätt antal timmar, jag kontrollräknade ju 2 ggr!

I alla fall, har precis kommit hem från träningen. Jag & Sandra provade på Core/Bosu. Båda tyckte att det var sådär, det var ganska så svårt att hänga med & göra allt. Vi ska prova vanlig Core istället & på onsdag ska jag ev. testa på Station 70. Måste prova lite nya pass + Sandra sa att det var jätte bra.

Har precis druckit en Gainomax & ska snart sätta mig framför tv:n. Two & a half men för sjutton! Det kan man inte missa, de har börjat sända nya avsnitt nu dessutom. Senare kommer min älskling ut hit & hämtar mig. Vi sågs idag vi lunch, det snöar ute & han har inte vinterdäck, men ändå vill han hämta mig. Han klarar sig helt enkelt inte utan mig ;) haha. Han ville inte sova utan mig, plutten.

Jag har tur som har honom har jag tänkt på. Han som saknar mig även om träffats samma dag, som inte vill sova utan mig & som säger att han vet att det är mig han vill leva med hela sitt liv. Skaffa familj, förlova sig & gifta sig. Sen att ha någon som kramar en det sista man gör på kvällen & det första på morgonen. Jag har tur som har träffat honom. 2 år tillsammans & jag är fortfarande lika kär :)

Nu ska jag titta på tv & vänta på han som inte vill leva utan mig.  ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-24 @ 21:40:20
URL: http://www.jessi.se
Postat av: S

Jag älskar dig.

2009-02-19 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0