If I were a boy

27 Oktober

Två månader kvar tills jag & S varit tillsammans i 2 år. Det betyder även att vi varit tillsammans i 22 månader idag. Vad ska man säga, tiden går fort när man har roligt?

Idag har jag varit ledig & hör & häpna, jag har faktiskt gjort lite nytta! Inte bara varit hemma & gjort massa strunt. Det känns faktiskt bra & imorgon ska jag göra lite mer innan jobbet. 14-20 är det jobb, kan vara min näst sista tur på Lindgården? Jag vet ju inte riktigt hur det blir med alla extra-turer. Jag som lovat att bjuda en gamling på en prinsess-bakelse, när ska det bli? Jag antar att jag får åka dit på en ledig dag, hurra.

Just nu sitter jag & väntar. Inte så svårt att lista ut vad det är. Jag är trött.

Jag behöver dig men hur ska jag kunna veta om du alltid finns där? Vad händer när du är borta? Hur ska jag klara mig, vem ska jag prata med allt om. Vi som brukade prata varje dag, hur är det nu? Du vet allt om mig, känner mig så väl. Min bästabästabästa.

Jag vet ärligt talat inte varför jag ens skriver här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0