Just like a tattoo, I'll always have you

2 Oktober

Idag har jag varit ledig, gud så skönt det var! Precis som när man är ledig så har jag inte fått så mycket gjort, lite småsaker bara. Jag har även varit barnvakt åt lilla F. Idag var det precis som att hon var rädd för att bli lämnad & hon ville att jag skulle bära henne hela tiden & när hon skulle sova ville hon att jag skulle hålla om henne. Sötnosen, :)  . Jag fick en kokbok som tack av min moster, mina 2 kokböcker jag äger har jag fått av henne, haha. En pik kanske? Jaja, den kommer nog till användning snart i alla fall.

I helgen vet jag inte än vad jag ska hitta på. Det är lite ovisst men hur som helst så ska jag njuta. Jag har ju faktiskt jobbat lite denna veckan, då kan man njuta av helgen med gott samvete :)

Imorgon ska jag köpa mitt träningskort också! Det har inte blivit av förrens nu eftersom att jag jobbat kväll hela veckan. Men imorgon så! Jag börjar med att köra lunch-spinning, 45 minuter. Perfekt för min smak. Efter det sallad från Bernads & sen ska jag ordna med lite ärenden.

För någon natt sen drömde jag att jag & min man tatuerade oss samtidigt, haha. Han är ju sugen på att göra en på ryggen & jag vill göra antingen på handled, nacke eller på ett annat fint ställe. Finns ett till jag tänkt på men jag vet inte riktigt hur jag ska säga? Hm. Mellan ryggen & magen? I höjd mellan bröst & mage. Där någonstans, vet inte om ni förstår. Men det blir nog snyggt! Jag ska tatuera in text.

Nu ska jag titta på The Hills, äta något & sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0