People keep talking, they can say what they want

13 Oktober

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev här. Jag har helt enkelt inte haft någon lust att skriva. I helgen har jag i alla fall hunnit med att övningsköra, fixa en massa här hemma, träffa min man & träffa Sandra.
Nu är det en ny vecka igen & denna veckan jobbar jag alla kvällar förutom tisdag. Det känns sådär, man missar så mycket då man jobbar kväll. Alla andra är lediga då, jag missar bra träningspass. Men det är det bästa jag kan få just nu så jag får helt enkelt ta det.

Vaknade hos Sebbe idag, vid 12 kom han & körde hem mig & så lagade vi mat :)  . Mysigt att kunna äta lunch med honom, speciellt eftersom att vi inte träffats så mycket under helgen. Nu sitter jag här & ska snart börja göra mig iordning inför jobbet. Fick två tidningar i brevlådan idag så ikväll har jag en hel del att läsa. Men jag får inte glömma bort teorin! Jag har varit duktig & laddat ner lite program med så att jag kan öva på teorin på datorn.

Att blogga är onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0