When you miss me

1 November

Tanken var att jag skulle lägga mig direkt när jag kom ner till rummet, jag har inte lyckats så bra med det ännu. Men snart! Jag känner mig på tok för pigg för att sova. Jag har dock ett knep, plocka upp teori-boken så blir jag trött på en gång :) Haha.

Kanske dags att berätta varför jag & mylove har varit glada sen i torsdags (tror jag att det var?). Vi är snart sambo nämligen! Vi har letat efter lägenhet ett bra tag nu & inte hittat någon. Sen var den där, helt plötsligt. Vår lägenhet. Så idag har vi varit där på ett snabbt besök. Hann dock med en hel del, haha. Mina päron var också med, de tyckte om dem! Tur det, för det gör jag med. Jag vet att Sandra vill ha tapeten i vårt sovrum också, haha. Imorgon ska vi börja köpa möbler & allt man kan tänkas behöva. Sen är det bara att sova första natten, tillsammans med min älskling i våran lägenhet. Vårt hem :)

Hann med att träffa bästa Sandra idag en sväng. Vi gick runt på stan & kikade lite, hittade dock inte så mycket. En liten grej till lägenheten som jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få sätta upp, haha. Mylove var inte så förtjust. Annars så har kvällen bestått av mys hemma hos mig med Sebbe. Vi såg på Idol & förresten, när sjutton ska Lars & Johan åka ut?!

Imorgon på dagen är det som sagt fullt upp & på kvällen likaså. Det blir nämligen utgång, jag har svikit Sandra så många gånger nu så imorgon ska det bli av! Vi ska ha så kul som bara vi förstår hur man har & varför.

Nu måste jag sova, känner att jag svamlar lite för mycket.




Kommentarer
Postat av: Alex

ohh va roligt! ser jättefint ut! vart ligger lägenheten då? :)

2008-11-02 @ 15:47:49
URL: http://alexandracederwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0