080902 - September

Redan en ny månad, den första höst-månaden. Usch, jag vill verkligen inte ha höst! Jag vill kunna gå i kjol & utan tröja utan att frysa det minsta. Jag tror att jag är född i fel land helt enkelt.

Jag har verkligen ingen lust att skriva blogg, man har sina perioder. Fast jag är säker på att jag kommer tycka att det är jättekul att läsa allt detta om några år. Då kommer jag sitta & skratta :)

Har fotat lite med min nya darling & den har även fått lite tillbehör, minneskort, väska, uv-lins & ett sigma objektiv. Jag vill lära känna den nu, kunna fota grymma bilder nu. Men allt har sin tid, det kommer att ta sjukt lång tid dock. Tur att jag har en duktig lärare, haha :)

Imorgon blir det lite jobb, de skulle ha personal-möte & då behövs någon som kan vara där i de timmar. A-S som ringde gav mig lite extra tid också, så att jag inte åker in i onödan. När jag ändå är där imorgon ska jag kika efter jobb-tider & se till så att jag får min lön nästa månad. Jag gillar inte mitt jobb, jag vill ha ett nytt.

På torsdag ska jag ev. ha lill-skrutten här hela dagen, det blir kul :)  Jag ska i alla fall till dem på fredag, min moster ville gärna det. Sen ska jag slinga håret också, hejdå äckliga utväxt!

Nu kommer mylove. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0