080903 - Idol

Ingen människa kan ha missat att det var första avsnittet av Idol ikväll va? Jag & min älskling satt i alla fall & tittade & fick oss ett riktigt gott skratt. Jag ska inte säga för mycket, man vet aldrig vem som läser, men syskonen kör på var sitt år att vara med. Dessvärre så var ingen av dem speciellt bra. Jag måste dock ge dem lite beröm för att de vågar ställa upp, jag skulle aldrig i mitt liv göra det.

Imorgon är jag ledig hela dagen :)  Jag ska sysselsätta mig med att plugga på lite om hälsa, jag måste börja ta högskolan lite mer seriöst känner jag! Så imorgon är det jag som är duktig & pluggar mellan 09-13.

Jag gillar den nya juryn :)


Kommentarer
Postat av: Sebastian Berg

Typ edvard? (hehehe)

2008-09-04 @ 09:50:26
URL: http://sebastianberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0