080904 - All the things I could do

Just nu har jag agerat fotograf åt min kära mor, fick ta x antal portätt på henne. Jag klagar dock inte, det är bara kul. Vet inte riktigt vad hon skulle ha dem till dock.

Nu ska jag strax lägga en inpackning & även ansiktsmask, det känns som att det behövs idag. Det var längesen jag hade ansiktsmask, det är något jag glömmer bort. Inpackning däremot, varje gång jag duschar :)  Mitt hår behöver all vård det kan få!

Imorgon är det skola som gäller, 10-11.30. Det handlar om hälsa så tidigare idag satt jag & läste 20-25 sidor om detta. Verkligen tankeställare, det finns så många definitioner på hälsa. Vad tycker jag att hälsa är? Så himla svårt. Jag hoppas att det går bra imorgon i alla fall.
Efter skolan ska jag hem till min moster & Felicia. Äta lite mat, leka med lillan. Sen på kvällen ska jag försöka hinna med att färga mitt hår. Annars så får det blir på lördag. Större delen av helgen måste dock ägnas åt plugg, två seminarier på måndag & mycket att göra innan dess.

Nu ska jag vara en snäll dotter & hjälpa min mor ännu mer. :)


Kommentarer
Postat av: sara

fin bild :)

2008-09-05 @ 18:47:23
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: KAROLIN

Tack va gullig du är :)

2008-09-05 @ 18:50:42
URL: http://karolin87.blogg.se/
Postat av: Alex

jaah okaj. trodde du hade börjat plugga till sjuksköterska.. hehe, har ingen koll på vad nån i klassen gör! yes jobbar på mitt kära äldreboende, ska va där hösten ut sen får jag se lite.. men jobbar du oxå elle?:)

2008-09-09 @ 13:45:02
URL: http://alexandracederwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0