080904 - Break it

Har precis tittat klart på Idol, man fick sig ett & annat gott skratt :)  Tur att vissa vill bjuda på sig själva i alla fall. Jag tycker att de borde ha en audition här i Jkpg, det är ändå en hyffsat stor stad.

Jag har såna sjuka cravings efter lakrits! Jag verkligen älskar salt-lakrits, finns alltid med i min godispåse. Imorgon ska jag köpa lite godis, till helgen får man det, right? Stilla mina begär, haha. Love, kom hit!

På tal om mylove så har han åkt på en förkylning! Stackarn, han som var sjuk precis innan Rhodos. Tätt inpå. Nåja, han får ta & ladda upp med en massa vitaminer & bara ta det lugnt. Jag skulle ju gärna pyssla om min älskling men det är ju inte så lätt då man inte bor tillsammans... än.

Såg på det första avsnittet av andra säsongen av Gossip Girl innan & nu minns jag varför den serien är så bra! Längtar redan tills nästa avsnitt kommer ut. Detta börjar bli lite farligt, sitter & har cravings efter både laktrits & massa bra serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0