080904 - Fältstudiedag

Om 2 veckor ska vi ha en så kallad fältstudiedag, vi ute på ett sjukhus under 1 dag. Igår la de upp listan på vart man skulle vara & jag ska vara i Värnamo! Hur sjutton ska jag kunna ta mig dit & vara där i någorlunda tid? Det tar ju sin lilla tid att åka dit, jag lär ju få ta tåg... Blä, jag vill inte vara där! Jag vet inte ens vart sjukhuset ligger? Jag har ju i & för sig mina kusiner där nere men ändå..

Idag är jag duktig & pluggar, tar en lite paus just nu. Ska strax upp igen & fortsätta.

Jag vet inte?

Senare ska jag hjälpa min mor med att baka också & ikväll ska jag försöka ta mig ut & springa spåret. Jag måste ta tag i det här, om jag inte vill sluta som en gammal tant med urusla värden & noll kondition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0