080905 - Hälsa

Seminarie om hälsa idag som sagt, riktigt intressant faktiskt! Vad är hälsa? Svår fråga, många svar. Vi kom även in på frågor som kan disskuteras i all evighet (nästan i alla fall!) . Nästa seminarie är på måndag.

Åkte ut till min moster direkt efter skolan & möttes av en super-glad Felicia i dörren. Söta, söta, söta unge! Hon är nog en av de olika motiv som jag gillar att fota mest. Så idag fick hon vara lite modell. Hon & jag skulle sova efter maten också, lillan somnade på 30 sek. Slöt ögonen & 1 minut senare gick jag ut från rummet. Helt slutpumpad med andra ord, hon kunde knappt hålla ögonen öppna vid maten, haha.

Sitter här hemma nu & ska ha mys-kväll. Min älskling är ju sjuk så ikväll ska vi inte träffas. Jag som saknar honom! Vi ska kanske ses imorgon istället, om han mår bättre alltså.

Jag är så glad! Ev. din & min. Äntligen.


Kommentarer
Postat av: Aleex

heeey fia! har du börjat på högskolan? :)

2008-09-08 @ 23:24:23
URL: http://alexandracederwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0