080910 - Arn

Idag känns det som att det var varit en lång dag. Gick upp & åt frukost som vanligt & gjorde mig imorgon. Upp till a6 för att fixa klockan jag fått av min love, så nu sitter den som en smäck på min handled. Hann även med att kika efter lite vinterskor & jag lyckades hitta ett par som jag föll för. Imorgon ska de ev. inhandlas.

Åkte ner till stan där Danni plockade upp mig & så åkte vi ut till Sandra. Där tillbringades ett antal timmar med dessa två damer, tv & tacos. Senare åkte vi in till stan där jag mötte upp Sebbe & Sandra åkte vidare till a6.

Jag, Sebbe & Becca (hans syster) var på Arn idag. Jag har inte sett 1:an men jag tyckte att jag hängde med ganska bra ändå & den var faktiskt bra! Jag som brukar tycka att svenska filmer är värdelösa. Så se den, helt klart. Jag vill se Mamma Mia nu! Gärna Wanted också när vi ändå håller på :)

Nu sitter jag här hemma igen & ska snart hoppa i säng. Imorgon blir det full rulle igen. Träning, plugg & in till stan. Ska även försöka klämma in lite tid med Sebbe. Sånt behövs, speciellt när vädret är grått & regnigt varje dag. Gissa om jag är avundsjuk på Sebbe's mamma som åker till Turkiet på lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0