080911 - Tell me your favourite song

Så sitter man här igen & ska alldeles strax börja göra sig iordning. Egentligen har jag ingen som helst lust men jag måste, om jag vill ha de fina skorna vill säga. Ska möta upp min kära mor & moster lite efter 13 nere på stan.

Kom på nu att jag måste kolla tåg/buss-tider till Värnamo. Ska ju dit nästa vecka, till sjukhuset. Om det inte funkar med några bra tider så får jag helt enkelt sova hos mina kusiner. Något som jag helst slipper.

Work ringde mig idag, tjugo över åtta. Aldrig i livet att man svarar då, så fort man ser att det är privat nummer så vet man att det är dem & vill att jag ska jobba i helgen. Kan ju inte det & jag måste plugga! Då känns det bara så dumt att ringa upp & säga "nej jag kan inte jobba". Helt onödigt.

Idag känns allt tråkigt. Får se om någon/något kan liva upp stämningen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0