An old goodie

15 September

Denna helgen är nog en av de tråkigaste jag varit med om, helt seriöst! Ändå så kändes det som att den gick för fort. Det går inte riktigt ihop va? Jaja, nu är det vardag igen & jag längtar redan tills helgen kommer.

På senaste tiden har jag lagt mitt i.d. smink åt sidan & försökt att inte sminka mig så mycket. Igår köpte jag ett "newbie-kit", kände att jag ville ha en till borste+mineral veil+warmth all over. Så idag var det dags igen & jag kom på hur mycket jag faktiskt tycker om i.d. Fin bas, ser inte alltför sminkad ut & det sitter verkligen bra! Nu har jag börjat titta på större förpackningar av allt & lite mer borstar. När man känner skillnaden på deras & budget-borstar så vet man ju direkt vad man ska satsa på. Hädanefter ska jag bara satsa på i.d. produkter & borstar. Love it!

På onsdag är det dags för mig att inta Värnamo sjukhus, trots att jag verkligen inte vill. Måste man så måste man, eller hur? Jag får hoppas att dagen går relativt fort eftersom att jag kommer att vara dö-trött! Måste nämligen gå upp omkring 05.. Jag som hatar att gå upp tidigt vet inte hur detta ska gå.

Ikväll är det tänkt att jag ska bege mig ut & springa, idag börjar det nya! Någon gång måste jag ju faktiskt skärpa mig & bli nyttigare. Så, som så många gånger förr så säger jag att detta är dagen då jag ska ändras till det nyttiga. Nu ska jag ringa mylove & be honom att springa med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0