And that's the reason

22 September

Min helg har faktiskt varit bra, mest tack vare min älskling som fanns där :)  I fredags var en mys/slapp-dag, såg på Batman filmen. Lördagen blev lite plugg & städ dag, följt av lite jobb. Det blev lite körigt då en mina gamlingar dog men det klarade vi av. Bara man hjälps åt! Det var tänkt att jag skulle träffa Sandra & Malin efter jobbet men jag kände att jag inte riktigt var på humör så min älskling körde hem mig & så mös vi hemma hos mig! Tack, du är bäst. Som tack pussade jag lite extra på honom.

Igår åkte jag, lovie, hans pappa + flickvän till en marknad med antikviteter. Jag & S hittade inget men det var trevligt i alla fall. Det var en sån mysig känsla att stå där ute bland en massa folk & bara pussas & kramas. Strunta i alla andra. Vi åkte i alla fall vidare, hungriga som bara den. Väl hemma i stan åkte jag direkt till jobbet.

Som jag sa till S, det börjar bli riktigt tröttsamt med alla tjejer som alltid ska hålla på. Jag har stått ut med det i snart 2 år, varför kan de aldrig ge sig & inse att det är han & jag? Man börjar ju undra vad det är för fel på dem..

Idag är det dags för sista seminariet innan tentan, fy vad allt har gått snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0