Dreams become true

28 September

Nu är vi snart inne i Oktober, första höstmånden enligt min älskling. Jag vill bara vrida tillbaka tiden till sommaren & värme! Buhu.

I lördag steg jag upp tidigt, efter ca 3,5 timmars sömn. Perfekt sådär inför en tenta. I alla fall, jag blev klar hyffsat snabbt, jag sa ju att jag skulle köra. Blev hämtad i stan & åkte ner till Värnamo. Lämnade in min klänning så nu ska den bli så fin så :)  Hann även med att testa synen, beställa linser & prata & äta lite hos mina kusiner. Väl hemma hade jag 15 min på mig att byta om, packa ner lite saker & även sminka mig lite. Väldigt lyckat, haha. Sandra hämtade upp mig & så började kvällen. Förfest hos Janina när jag lyckades glömma min mobil, en snabbis till stan & Centrum & sen hämtade min älskling mig. För att göra kvällen kort alltså. Jag hade i alla fall kul, skrattade en hel del :)

Så skönt att vakna upp brevid mylove idag. Vakna i natten av att någon lägger armen runt om en. Jag hade nästan glömt bort hur mysigt det faktiskt är att sova hos honom. Tack för att du hämtade mig igår! Idag har jag träffat moster+familj lite & nu sitter jag här hemma. Sebbe kommer om en stund & ska visa upp lite nya kläder han köpt & sen ska vi handla lite mat & göra tacos. Sötaste åt det igår men vi ska äta det idag för att jag är så sugen!

Imorgon blir det jobb, 14-20. Känns skönt att få några till timmar, denna månaden har jag ju inte jobbat så mycket precis. Det ska bli ändring, jag vill ha fast anställning! Bara att söka & söka, tillslut kommer rätt upp.

Idag är jag mer död än levande, så nu ska jag lägga mig i soffan, se på serier & mysa bort resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0