För kärlekens skull

26 September

Äntligen fredag! Eller vad brukar man säga? Jag ser dock inte fram emot denna fredag, inte kul alls kommer att hända. Imorgon bitti kl 09 ska jag nämligen befinna på i skolan & skriva tenta. Som jag kommer att köra på. I alla fall, så ikväll blir det lugnt. Imorgon däremot, haha. Då ska vi ha kul.

Tittade på Miami Ink både igår & idag, det är ju så bra! Man blir verkligen sugen på att göra en tatuering när man ser alla men jag har sett så många som ångrar sig. Så jag är lite feg när det gäller tatuering. Däremot ska jag göra det sen då jag fått barn, skriva deras namn. Det är något jag vet & kommer att hålla fast vid :)

Love kom hit igår & sov här, så himla mysigt! Längesen han sov hos mig/jag sov hos honom. Nästa helg får vi ändra på det, jag älskar ju att sova hos honom! När vi inte är trötta & sura förstås, haha.

Igår var jag på Skivstång/Spinning. Det kändes igår & det känns idag kan jag lova. Konstigt nog så är det inte någon träningsvärk utan det är mer att jag är trött i benen. Men ingen värk, tack!

Imorgon blir det tenta & sedan Värnamo. Ska lämna in min balklänning så att den blir tvättad, sen vet jag inte vad jag ska göra med den? På ett sätt känns det onödigt att bara låta den hänga här hemma men samtidigt så tycker jag om den så mycket så att jag inte vill sälja den, haha. Vem vill köpa en begagnad balklänning? Det skulle inte jag vilja i alla fall.

Nu ska jag göra iordning mat & plugga lite.


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: haha ja jag såg för jävlig ut :D

2008-09-26 @ 16:52:06
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Anna

gud va fin du är:)

2008-09-26 @ 19:26:36
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0