Getting away with murderer

17 September

Just nu känns det som att jag är mer död än levande. Jag skulle definitivt somna på 5 minuter, huvudvärken kommer krypande & jag fryser. Mina fötter gör sjukt ont också, så blir det när man gått alldeles för mycket & alldeles för snabbt. I alla fall, var ju nere i Värnamo idag. När väckarklockan ringde 04.50 ville jag bara stänga av den & somna om. Men icke, gjorde mig iordning & åkte ner till stan & tåget.
Jag var på en Medicin avdelning, hjärtvård. Jag som trodde att det skulle bli intressant, glöm att jag sa det. Det var i princip samma sak om på t ex. Ortopeden. Tråkigt med andra ord! Kändes direkt att detta kommer jag aldrig att jobba med, det är nog nästan så långt ifrån man kan komma.

Förresten, på tåget dit satte det sig en man mitt emot mig, fy sjutton vad han stank! Gammalt unket kiss & utedass. Jag satt & försökte verkligen att undvika stanken men efter ett tag började jag må illa & då flyttade jag på mig. Han var äcklig! Jag såg i fönstret hur han tittade på alla tjejer som gick förbi/satt på andra sidan gången.

Jag har bytt om till mys-kläder nu & ska snart tvätta bort mitt smink. Så himla skönt, en riktig mys-kväll med min stackars mamma som blivit sjuk. Ska i alla fall se på Idol & sen blir det nog sängen för mig.

Imorgon är jag ledig, trodde att jag kunde gå hemma & bara vila upp mig tills mamma sa att jag fått en tid hos tandläkaren imorgon kl 11. Hyffsad tid ändå, mamma får köra bort mig. För kallt för att cykla, onödigt att ta buss. Det som är mest random är att igår kväll tänkte jag att man kanske skulle ringa bort & höra om de hade någon tid, passa på nu det sista året. & så ringer de idag.

Nu ska jag tvätta bort sminket, adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0