I want to lay like this forever

24 September

Nu är jag nyss hemkommen från ett pass på Friskis, Core/Spinning. Man börjar med 40 min Core & sen 40 min Spinning. Helt okej pass, fast spinningen var det roligaste. Imorgon ska jag prova på Spinning/Skivstång. Ska försöka få med mig mamma, hon gör ju ändå inget hemma :) 

Nu börjar tentan närma sig, kommer jag att klara det? Jag kommer säkert få blackout när jag väl sitter där, precis som så många gånger förr. Lördag kommer i alla fall bli en stressig dag. Direkt efter tentan blir jag upplockad av mina föräldrar & sen så bär det av till Värnamo. Dags att kolla synen, beställa linser & ev. köpa nya glasögon. Jag är så sugen på ett par nya, mer deskreta! I alla fall, när jag kommer hem ska jag bara byta om & sen blir det utgång :)

Sandra var förbi här innan & hämtade ett papper, så fick en kort pratstund med den damen. Jag kom på att om 1 månad kanske hon har lämnat mig, usch! Så nu måste jag passa på & umgås med henne. Hon är ju trots allt min bästa vän, gud vad jag kommer sakna henne när hon åker till USA... Hur ska jag klara mig Sandra?

Nu ska jag pilla i mig lite mat & sen sova, imorgon blir det upp i tid för att plugga. Det känns som att det är det enda mitt liv  består av nu? Håll tummarna för mig att jag får ett jobb istället :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer klara det för vi kommer hålla kontakten ändå. Men det kommer bli tomt och det vet vi båda. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge :(

Vem kommer jag nu få sms av varje dag som berättar olika saker..

Det kommer bli tufft. Vi får ta vara på denna tiden.

2008-09-24 @ 22:25:39
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0