Vad har du gjort?

18 September

Sitter ensam hemma, inte så ovanligt nu för tiden. Pappa har varit borta sjukt mycket på sista tiden. Jaja, de kommer väl snart hem, Sebbe kommer nog hit sen också. Lovie :)

Imorgon ska jag faktiskt träna! Helt sant, Sandra drar med mig till Friskis & så kör vi ett Puls Medel tror jag? Jag kommer väl mest att längta efter bastun, haha! Nu ska jag börja röra på mig.

Jag är helt borta idag, tror att jag inte fått igen min sömn. Drömde ju faktiskt de sjukaste drömmarna inatt, hur kommer det sig att man drömmer vissa saker?
Var hos tandläkaren innan, usch! Att ha någon annan som pillar i min mun, det är inte rätt. Hon tyckte i alla fall att mina tänder såg fina ut. Enda minuset enligt mig var väl att jag har en visdomstand som är påväg att komma upp. Jag har ju sett hur ont alla andra får, denna gången är det min tur :(

Det är synd att vissa blir så påverkade. Men vad ska man göra? Det är bara att hålla det goda humöret uppe & le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0