When you try your best but you don't succeed

19 September

Kom hem för en liten stund sen, gud vad jag är trött i kroppen! Otränad som jag är, får jag ta den smällen. Ikväll blir en lugn kväll med andra ord, nya Batman filmen & höst-mys. Jag hoppas även på att min älskling gör mig sällskap senare :)

Nästa vecka är det tydligen Hälso-vecka på Friskis, alla tränar gratis. Gissa vem som ska utnyttja det? Det måste man ju nästan, när man är en fattig student som jag, haha. Sen efter nästa helg blir det ett köp av kort. Först ska jag bara överleva helgen med den första tentan. I alla fall, jag & lite olika människor ska gå på bland annat gymmet, core bosu & rygg-gympa. Jag kände idag att vissa övningar gjorde så ont i ryggen! Jag hatar min rygg, kiropraktor nästa.

Jag har faktiskt hunnit med att fixa det jag skulle, det är slut med att skjuta upp saker nu! Känner mig så duktig, vad mycket bra jag har gjort :) 

Förresten, när jag skulle packa inför träningen innan fick jag en smärre chock. Skulle hämta min skor & bakom ligger tre spindlar! Ni som känner mig vet om hur rädd jag är för spindlar så jag hade det ju sådär lagom kul. Måste sett ut som att jag var galen, slog hej vilt omkring mig med skor, en solskyddsfaktor-flaska & lite annat. De som såg mig på Puls Medel fick sig nog ett gott skratt också ;)  Men jag får faktiskt säga att det var första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0