You always miss a best friend

25 September

Jag har hela tiden trott att 25:e är imorgon, så gissa om jag blev glad när jag upptäckte att jag fick lön idag? Riktigt skönt, denna månad ska jag dock försöka att hålla lite i mina pengar. Inte slösa som jag gjorde sist. Vet inte riktigt hur det ska gå med tanke på att jag redan har några saker jag bestämt att jag ska köpa :)

Jag tror att jag bestämt mig nu ang. mitt träningskort. Det blir nog ett gympa/gym/spinning! Att jag vill ha spinning är faktiskt lite överraskande men det är ganska så kul & jag har ju två nördar här hemma som peppar mig att gå. De som försöker få över mig till cykel-sidan, haha.

Det känns som att det inte spelar någon roll hur mycket/lite jag sover, jag är trött hela tiden ändå! Denna veckan har varit hemskt, har vaknat i hyffsad tid men inte känns mig utvilad. Vad gör man då? Jag har i alla fall legat & försökt somna om, det har inte gått så bra. Imorgon ska jag prova att gå upp direkt istället.

Nu ska jag plugga, betala räkningar & ringa till samtal.


Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 11:17:21
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0