You dont have to worry

19 September

Äntligen fredag! Jag trodde att jag hade skola idag, men icke :)  Det betyder att jag inte hade några bra skäl till att inte följa med & träna, så idag blir det av. Sitter just nu & kollar buss, funderar över om en medlem på Friskis kan boka in en kompis som gäst? Har för mig att man kan det nämligen. Nästa fredag ska jag i alla fall köpa tränings-kort.

Ikväll vill jag se Mamma Mia, nu måste jag bara locka med mig någon. Det känns ju som att alla redan har sett den, förutom mig, S & min familj. Får komma på några knep för att kunna få med dem. Jag måste ju se den!

Om det inte blir bio ikväll så finns det ju alltid andra alternativ. Jag har laddat ner lite filmer nu såhär inför helgen. Wall-E bland annat, jag blev så sugen på att se den efter att Sandra sa att den var bra :)  Så antingen den på datorn, eller nya Batman på tv:n?

Jag saknar Rhodos! Sitter & bläddrar igenom bilderna nu. Det var verkligen en av de bästa veckorna i mitt liv, så skönt att komma ifrån allt, njuta av värmen & allt med mitt hjärta. Nästa år hoppas jag på Tunisien, vi får väl se vad mannen säger om det :)

Nu ska jag plugga, någon gång måste det ju göras!


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Härlig bild!

2008-09-23 @ 14:36:50
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0