Come home

090414 - Tisdag

Nu så är jag ledig i 2 dagar framåt, så himla skönt! Känns extra bra, mår nämligen inte toppen nu. Hoppas bara inte att jag blir sjuk, det passar sig inte riktigt just nu. Jag har alltför mycket annat att göra & tänka på.

Sandra, kom hem nu?! Visst, jag kan prata med andra om hur jag mår osv men det finns saker man bara delar med sin allra bästa vän.

Imorgon ska jag ta mig i kragen & städa av mitt rum, hade även tänkt att sortera mina kläder lite. Har alltför mycket som bara ligger & skräpar i garderoben & till vilken nytta? Jag behöver all plats jag kan få. Snart så ska lite nya sommarkläder inhandlas med ju :)

Träffade som sagt Danni en sväng efter jobbet, härligt att träffa henne igen! Fikade på Waynes, även om solen var framme bitvis så var det inte så varmt som det såg ut att vara. Jaja, fick en härlig pratstund i alla fall. Får ta sånt lite oftare gumman :)

Nu ska jag lägga mig & sova bort alla bakterier.

Förresten, privata bloggen är uppdaterad!

With love,

Kommentarer
Postat av: Valentina

Tack! :D



Å, vill också kunna läsa din privata blogg... :P

2009-04-17 @ 11:53:37
URL: http://vallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0