You'r standing at my door

090413 - Måndag

Måndag nu igen men det känns verkligen inte! Riktigt skönt på ett sätt, jobbar imorgon med, sen är jag ledig i 2 dagar :)  Ska njuta av dem, hitta på saker & framför allt träna. Att göra slut är inte bra för figuren alltså, haha.

Idag åkte min bror hem till Götet igen, varför kunde han inte tagit med sig mig? Det hade varit fint, jag älskar verkligen den staden. Vi får väl se när jag gör honom sällskap. Kanske när jag är utbildad & söker jobb? :)  Hur som helst så ska jag bo där ett par år.

Nu ska jag fixa lite thé & sen krypa ner i sängen :)  Från imorgon ska jag börja läsa teorin med, Danni är söt & lånar ut sin bok till mig. Snart så är det ju dags för det rosa kortet! Ska ju faktiskt boka uppkörning & teori snart, halkbanan bokar jag imorgon. Sen så är det jag & gamla pärlan :)

Imorgon slutar jag vid 13.15, så himla skönt! Ska ner till stan direkt efter det & möta upp Danni för en fika eller vad det nu blir, vi får väl se. Ska bli kul att träffa den damen igen, det var ju någon vecka sen nu. Skärpning på oss!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0