Chicago

Torsdag, 13 Augusti

Idag var det alltså dags för Six Flags, en stor nöjespark. Så det blev att gå upp tidigt idag, fixa lite mat, äta frukost & sen hämta upp Sara. Väl framme så gick vi direkt till en rollercoaster som vi sen kom på att den var den värsta. Kul var det i alla fall, de har såna sjuka här i USA! Ska inte berätta allt i minsta lilla detalj men vi hade en bra dag i alla fall. Kort kommer kanske upp sen? Annars om ni vill se Six Flags, googla på Six Flags Great America.

Väl hemma stannade vi bara till här hemma, hämtade våra kort & lite annat & åkte iväg för lite shopping. Jag köpte faktiskt bara saker som är till andra, duktigt av mig :)  Hoppas att de kommer gilla det bara, min bror måste jag nog tvinga! Imorgon blir det mer shopping till mig. Min sista shopping i USA på ett tag, det känns inte okej.

Var inne & kollade på US Airways nu, tänkte kolla när jag måste checka in & så. Vi är inte helt säkra men som vi kunde läsa ut det måste jag mellanlanda precis som förra gången mellan USA & Tyskland! Helt stört om det är så, det står inget om det på min papper & om jag hade velat ha 3 mellanlandningar hade jag väl fasen bokat det & betalat mindre pengar. Lite sur blir jag allt, jag orkar inte.

Jag hade hoppats på att min pappa var inloggad på Skype nu men icke. Hade behövt lite hjälp av honom & sen bara prata med honom rent allmänt :)  Snart så är jag dock hemma igen, då kommer jag ju bara vilja komma tillbaka hit.

Nu ska vi strax sova, ska bara fixa lite småsaker först.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0