Chicago

26 December

Nu så är vi framme i USA & lånar Sandra's dator. Nördar som vi är, haha. Sen så hade ju Emma lagt upp massa bilder från igår på facebook med, så det var bara att gå in & ta bort taggen. Kul ändå att se bilder, även om inte alla var så jätte fina..

Gårdagen var i alla fall bra även att det kändes som att jag flängde omkring ganska mycket. Tror att jag spenderade mest tid ute med Joakim. Man måste ju passa på nu innan jag skulle åka. Träffade i alla fall alla jag ville & kramades hejdå & så. Sist av alla var det dags att säga hejdå till Joakim. Det var ju inte det lättaste, båda stod där & ville verkligen inte gå. Att lämna honom kändes tungt men jag vet ju att han finns kvar hemma & att han är min! :)

Flygresan gick i alla fall smidigt, flyget från Sverige till Bryssel var lite försenat så vi kunde gå direkt till USA-flyget. Bara det att jag fick världens näsblod & Lowisa fick gå & hämta mig eftersom att dem ropade upp vårt flyg. Men det löste sig till slut i alla fall :)
Vi lyckades sova ganska mycket så nu är man inte så överdrivet trött ändå. Lite seg är man ju & sen nu när jag är förkyld så blir man nog lite extra trött med.
Sandra's ena värdbarn var hemma när vi kom & jag blev riktit förvånad när hon faktiskt vågade komma fram direkt & komma upp i min famn & krama mig. Söta Piper! Claire hann vi bara heja på, får busa med henne sen :)

Imorgon blir det Chicago & shopping! Alla längtar verkligen, vi tre kommer ju dö när vi kommer till Forever 21. Förresten, kläderna jag beställde därifrån för någon vecka sen var hur fina som helst, riktigt nöjd är jag. Imorgon börjar shoppingen på allvar & på onsdag åker vi till NYC.

Nu ska jag lägga mig i sängen med de andra & vara social & äta vårt goda svenska godis :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0