I can't help myself

Lördag, 05 December

Så var det helg igen, mycket välkommet! :)

I torsdags så blev det utgång med Lowisa, Emma & Emelie! Vi började på Lowisas jobb, satt där & pratade & hade allmänt trevligt för att sen dra vidare till Caj. Under kvällen träffade vi på Mickis med & sen träffade jag Sampis & Joakim med. Jag hade i alla fall en bra kväll, tack tjejer ♥

Efter att ha vart ute en torsdag så har jag trott att gårdagen var lördag, idag söndag & så. Haha, man känner ju sig helt knäpp. I alla fall, gårdagskvällen var trevlig den med. Började med en promenad & avslutades med mig sovandes på axeln :)

Jag hann ju träffa Anton med & åka till McDonalds & äta med, så himla gott! Anton, min trogna donken-ätare. Sen att han är så himla rolig att vara med också, det är ju bara bra. Så, gamla klasskompis, tack igen.

Idag sov jag verkligen ut, så himla skönt. När jag väl vaknat så låg jag kvar en stund, sträckte på mig & verkligen njöt av att bara ligga, känna värmen en stund innan dagen dras igång :)

Ikväll blir det bio & sen får vi se. Jag har lite planer, ska bara se så att det funkar..

Jag är glad.  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0