I go out of my mind

Måndag, 07 December

Så var det en ny vecka igen, jag älskar att tiden går så fort nu! Snart sitter jag där på julafton & sen på väg ner till USA & Sandra. Så tiden får gärna fortsätta i samma takt.

Igår hade jag verkligen tänkt att bara ta det lugnt men det blev inte riktigt så. Kära far skulle köpa lite saker till hemmet så då följde jag med! Direkt efter allt spring i affärerna blev det hem för att laga tacos. Lika gott varje gång & jag blir lika sur varje gång när jag knappt inte orkar äta någonting! Lite synd är det allt..

På kvällen blev det träning med Danni. Ett puls/medel pass som vanligt på söndagar. Sen hann vi med massa prat med, det var ett tag sen vi verkligen pratade. Sen förberedde jag min söta lilla vikarie lite inför jobbet med ;)  Danni ska nämligen vara min vikarie när jag är i USA & ska börja gå med mig imorgon! Det kommer bli sjukt kul, ska verkligen se till så att hon får jobba mycket hos oss nu :)

Så, gårdagen var ändå en bra dag. Pratade en hel del med Sandra med, man vet ju aldrig när man hörs igen eller så. Det är inte alltid lätt att tajma in så att båda sitter vid datorn. I alla fall, tack världens bästa, för att du alltid finns där. Jag saknar dig & längtar något sjukt tills när jag kommer flyga på dig på flygplatsen  ♥

Nu ska jag strax göra mig iordning & sen åka till jobbet. Denna veckan är förresten sista veckan jag jobbar 50%! Från & med söndag är jag nämligen fast anställd & har 75% istället. Det tackar vi för :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0