I was so wrong

Onsdag, 09 December

Idag är det riktigt segt! Det känns som att jag verkligen sitter & räknar hur sakta varje minut går. Än är det för tidigt att börja göra mig iordning inför jobbet också. Det är nästan så att jag längtar till jobbet, få komma dit & göra lite nytta, jag är sjukt rastlös just nu.

Igår var ju som sagt Danni med, första dagen på min avdelning på jobbet! :)  Kul att ha med henne, samtidigt som det kändes konstigt med, haha. Det kommer i alla fall bli kul att kunna ringa in henne som vikarie & få kunna jobba lite med henne. På rasterna & mellan allt vet jag ju två stycken som går runt & skrattar & fnissar, ;)

Trots att jag bara sov 4-5 timmar igår natt, så tog jag tag i min träning igen & åkte direkt till gymmet efter jobbet. Lite segt var det men när jag väl stod där på crosstrainern så gick det hur bra som helst. 45 minuter kändes som typ 15! Riktigt skönt i alla fall, jag är fast i det här med att träna nu!

Hade lovat mormor att komma till henne igår med, så sagt & gjort blev det en sväng dit med. Sötaste, bästa mormor är ju för go. Hon som i princip bara kan använda vänsterarmen nu efter hennes operation hade lagat revbenspjäll, potatis & allt det där som hör till. Hur söt är hon inte då?! Bästa. Sen blev det sjävklart chokladpudding till efterrätt, får alltid det hos henne.

Väl hemma kan jag lova att jag var riktigt seg, la mig i soffan & vips, så hade 1½ gått. Det var i alla fall skönt & riktigt välbehövligt med den sömnen. Fixade lite, gjorde mig iordning & sen hämtade J upp mig & så hyrde vi en film. Lite konstig var den men jag tyckte faktiskt att den var obehaglig. Obehaglig på grund av att det var så mycket döda med i den, massa konstiga saker & ja. Ni som känner mig vet att jag är rädd & tycker att det är sjukt obehagligt med döda..
Nåja, filmen var okej & mitt sällskap var ju bra, så kvällen var faktiskt bra ändå! :)

Privata.

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0