So let me in

Torsdag, 10 December

Idag var början på min långledighet, jag är nämligen ledig ända tills måndag! Sen så börjar jag jobba 75% & då blir det bara 3-dagars ledighet :)

Dagen började i alla fall träning, station 60. Det är verkligen en slags hat-kärlek till det passet! Det är ett pass som jag gått på 3-4ggr nu & som jag verkligen tycker om, mitt favoritpass till & med. Samtidigt så är det ju så sjukt jobbigt & ibland undrar jag lite varför jag gick dit, haha. Det är i alla fall skönt & det känns som att det verkligen kommer att ge resultat efter ett tag & det vill vi ju!

Fortsatte hem & har städat lite, tvättat & sånt. Känns som att jag inte har någon ordning alls på mina kläder? Som att jag inte ens har några kläder? Med andra ord så längtar jag ganska rejält till USA nu. Åh, känslan av att få gå in på Forever 21 igen. Haha ;)

Imorgon blir det träning igen, denna gången ska jag prova ki-gympa med kära Danni. Direkt efter det ska jag snabba mig hem till moster & söta felicia & busa lite. Det var ju ett tag sen jag träffade dem nu, så tänkte passa på nu innan jag åker iväg. Lilla tjejen utvecklas ju så fort & jag vill inte missa något! Sen är ju hon den enda som kan göra mig glad, oavsett vad. Så längtar efter henne. Sen är det världens bästa moster med! ♥

Jag ska även fräscha upp håret imorgon! Jag har inte riktigt bestämt vad jag vill göra? Ska rådgöra lite med min frisör, hon kan ju det där på sina fem fingrar. Det kommer säkert bli bra i alla fall. På kvällen blir det Idol finalen.

Jag vet precis vad jag vill!  ♥

Nu ska jag lägga mig, måste vara pigg för imorgon blir en lång dag.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0