Why can't you see?

Onsdag, 02 December

Fyy, vad kallt det är ute idag! Det märkte jag av speciellt när jag skulle sätta mig i bilen & åka till jobbet. Jag började med att skrapa rutorna & så, sen när jag satte mig i bilen så ville inte dörren stängas. Där fick jag lite små panik, jag visste ju inte varför? Som tur är så kom pappa typ 5 min efter detta, så då hjälpte han mig. Fram med sån där varmluftspistol(?) & sen låsolja.
Kom lite senare till jobbet & anhörigträffen men det gick bra! :)  Jag ringde ju innan & sa varför & det förstod dem ju. Väl på jobbet så var det i alla fall full rulle fram tills alla gick hem. Sen var det bara att lägga alla små gamla, plocka undan all disk & ja.

Det var i alla fall trevligt & sjukt god gröt! Jag som älskar risgrynsgröt med :)  Denna var nog bland de godaste jag ätit. Antar att det blir så när man gör det i storkök? Sen lite gott efteråt med, haha. Jag som alltid, äter allt ;)

Nu sitter jag & småkollar på Arga Snickaren.. Väntar dock på att Paradise Hotel ska börja, haha! Vet att många mer än jag tittar på det, även om det är hur dåligt som helst. Kul i alla fall, att se människor skämma bort sig & ja. Sen efter det blir det sängen, imorgon börjar jag 07 igen.

Förresten, pappa började med LCHF igår & jag tror att jag ska haka på. Blir så mycket lättare med när han gör det, jag ska fasen klara det! Inte äta massa onyttigt.

Hade en trevlig men sjukt kall promenad igår med förresten :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0