You are my heaven

Tisdag, 1 December

Idag har jag vart ledig, ni anar inte hur skönt det har vart :)  Efter att ha jobbat hela helgen så behöver man en ledig dag & framför allt sovmorgon! Så imorse när jag vaknade lite innan tio vände jag mig om igen & somnade om. Haha, jag älskar det.

Jag tror att jag lyckades sträcka ryggen på något sätt igår på träningen? Idag gör det i alla fall ont. Tyvärr så ledde det till att jag inte alls kände mig peppad på att träna & skippade alltså skivstång/spinning. Jag får testa det nästa vecka helt enkelt. Det blir träning torsdag, fredag & söndag istället. Det räcker ju faktiskt :)

Imorgon är jag också ledig, ibland älskar jag att jobba 50%. Jag ska dock till jobbet några timmar, vi har nämligen en anhörigträff på kvällen. Så vi måste alla komma in, ifall de anhöriga har något att fråga oss & så. Så vi får väl se om min gubbe's anhöriga vill mig något, haha. Får hoppas att det blir trevligt i alla fall.

Det är konstigt hur man ena dagen kan vilja prata om allt & ingenting & sen dagen efter vara sluten som en mussla. Jag har ingen lust alls att prata. Inte om något, inte med någon.

Snart är det ett nytt år. Det ska bli skönt att kunna lägga allt som hänt det senaste året bakom mig. Jag behöver det tror jag :)

Det avgörs snart.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0