You got under my skin

Lördag, 12 December

När jag vaknade imorse kunde jag verkligen inte komma på vilken dag det var. Så himla skönt, ett tecken på att jag verkligen är ledig, haha ;)

Gårdagen var i alla fall, även om det var lite stressat. Började ju som sagt med träning, ki-gympa. Jag tyckte väl att det var sådär, jag hade hellre gått på spinning! I alla fall, efter det åkte jag direkt ut till Cinna & Felicia & busade lite. Vi hann med att göra ett pepparkakshus med, sen hur fint det blev kan vi lämna, haha. Det var mycket svårare än vad jag & Cinna hade tänkt oss! Mysigt i alla fall, vad jag tycker om dem :)
Vidare till frisören, så nu har jag Jenny gjort mitt hår fint igen. Tacktack!

På kvällen fick jag sällskap av två små söta & det var riktigt bra! Sen efter att den ena hade åkt så skrattade jag som jag inte gjort på länge. Tänk vad kul man kan ha, vara löjliga, även att man är 20 år. Det behövde jag! Vi fortsatte i alla fall in till stan & plockade upp Anton för att äta donken & där fortsatte bara allt det roliga. Han var ju lagom tankad den där lilla. Han underhöll oss i alla fall & idag har bildbevis ;)
Förresten, helt galet vad halt det var ute igår!!

Idag har jag fixat med en massa tvätt & sånt tråkigt här hemma. Det måste ju göras det med & perfekt att göra det idag, har huset för mig själv en stund till i alla fall. Så fort pappa kommer hem blir det middag, fick ett laxrecept av Cinna som jag tänkte att jag skulle prova! Sen ikväll ska jag in till stan & se film :)

Förresten, jäkla Asus-skit! Nu har min dator pajjat på samma sätt som Sandras (tror jag?)! Skärmen håller i alla fall på att lossna på ett konstigt sätt, så jag vågar inte ändra på skärmen någonting. Nu får den stå i samma läge i 2v tills jag åker & då lämnar in den på lagning. Kul att det är andra gången jag lämnar in den & har inte ens haft den i 1 år.. Grattis Asus!

2 veckor kvar till USA!  ♥

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0