Love can kill anyone

1 Februari

Just nu skickar Sandra några bilder från gårdagen, vi konstaterade även att vi inte lyckades med några snygga bilder igår heller, haha. Vi får ta det nästa helg eller något istället, som vi tjatar om dessa bilder. Sen får vi inte glömma att vi ska till Göteborg också & ta drop dead gorgeous bilder också ;)

Gårdagen var i alla fall kul, vi började hos Janina vid halv 7 ungefär, vid 23 åkte alla damer in mot stan. Förfesten var i alla fall riktigt kul, tycker dock lite synd om Sandra gumman som trillade, vet själv hur det känns & tro mig, det är inte nådigt. Vidare till gamla hederliga Centrum så dansade vi mest, precis som vanligt. Innan hemfärden gick jag & Sandra till Mc'donalds & tog fyllemat, så gott!

Idag så har jag bara tagit det lugnt & sovit länge. Känns som att det är perfekt idag, bara slappa. Är dock inget bakis, jag vet inte varför men jag blir inte det längre, så grymt skönt! Jag var i alla fall ute med mammas gamla bil en sväng innan & övade på dragläget & jag blev förvånad, det var ju inte alls så svårt som jag hade trott. Nu ska jag öva ett par gånger till, sen ska jag nog fixa det :)  Körkort innan 1 Juli har jag lovat mig själv.


Ungefär såhär såg jag ut igår i alla fall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0