One of a kind

090222 - Söndag

Har hunnit hem efter träningen, ätit & fixat lite inför Göteborg nu :)  Mycket mer än så har jag inte hunnit med. Ska snart lägga mig, fick inte så mycket sömn inatt & träningen gjorde mig trött också. Jag älskar att träna! Det bästa är i slutet av ett pass när man ger allt, 100% & lite till. Imorgon blir det träning igen, ett Intensiv pass.
Jag har aldrig varit på det innan så det blir kul att se hur det är. Tisdag vilar jag & onsdag+torsdag blir det träning. Så himla skönt, jag känner att jag börjar få in lite träningsrutiner nu, jag är sugen på att träna. Det var jag verkligen inte innan så jag är så nöjd just nu :)
Har även lovat mig själv att ha 1 dag i veckan då jag äter onyttigt. Annars ska jag hålla mig undan från godis & sånt onyttigt. Ska försöka köra en blanding av GI & LCHF.

Nu har min bror åkt hem igen, känns lite tråkigt. Men vi ska försöka att i alla fall hinna heja när jag åker ner till Göteborg fredag-lördag. Det är ju inte alltför ofta man träffar den mannen längre, synd tycker jag...Bäst är han!

Ska även tillägga att jag ä l s k a r  Chris Brown - With you. Kan sitta & lyssna på den om & om igen. :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0