Remember those walls I build?

090225 - Onsdag

Just nu känner mig mer levande än död! Har nämligen sjukt ont i min rygg & trött som bara den. Jag vet inte hur det ska gå med min stackars rygg nu när jag börjar jobba.. Antar att jag får gå på sån där rygg-gympa fram tills jag får en tid hos kiropraktorn.

Dagen har gått hyffsat snabbt, var hos Sandra & fixade håret tidigare. Det blev dock lite för ljust för min smak så imorgon passar jag på att lägga i lite mörka slingor när jag ändå ska klippa mig :)   Jag & Sandra var även inne i stan & gjorde en sak, jag ska dock inte berätta vad. Men kul var det i alla fall!

Imorgon & fredag är mina sista dagar innan jobbet sätter igång på allvar. Det är faktiskt bittersweet. Skönt att börja jobba & ha mitt schema, kan planera mer osv osv men samtidigt så var det längesen jag hade mina veckor fulla med något & längesen jag jobbade helger! Nåja, det kommer att gå galant i alla fall, har ju fått min gubbe att ta hand om också. Han är söt, säger alltid positiva saker om en när man kommer & hejar alltid :)

På fredag bär det av till Göteborg, det ska bli så sjukt kul! Det känns som att det var nyss vi satt & längtade & pratade om hur kul det skulle bli & nu är dagen snart här :)  Jag har dock inte fixat mina kläder än, ska försöka få tag i något nere i Götet, annars får jag ta några gamla trasor, haha!

Nu ska jag upp & äta räkor, vitlöksbröd & mysa med den bästa mamman som finns!
With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0