All hope is gone

23 Januari

Idag är en sån dag som jag absolut inte tänker låtsas att jag är sådär glad, sprallig & lycklig som jag har varit. Idag vill jag bara helst av allt lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet & låta allt försvinna. Även om det bara för är en kort stund. Alla säger att livet går vidare men det känns som att jag står kvar på samma ställe & stampar. Jag vet inte vart jag ska gå eller vad jag ska göra, jag känner mig vilsen.

Du är med mig i allt jag gör, allt påminner om dig & om oss. Detta är för jobbigt, jag orkar inte mer.

Var glad tidigare, om det ändå bara var kort. Äntligen kom de hem med en dator till mig.


With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0