In the heat of the night

24 Januari

Ska strax hoppa in i duschen, göra mig iordning & sen kommer Sandra & hämtar mig. Det blir först lite förfest i stan & sen får vi se vart vi hamnar, om jag känner oss rätt så kommer vi inte att bara vara på 1 ställe :)  Den lilla kameran kommer att följa med ikväll så imorgon kan det hända att jag bjuder på en & annan bild.

Känns skönt att komma ut lite, kommer troligtvis att träffa massa gamla kompisar & det är alltid kul.

Idag känns allt lite lättare. Har även fixat lite med datorn, så nu sitter jag vid den & försöker lista ut hur allt funkar. Det kommer att bli så skönt att ha en bärbar, ta med när jag åker bort eller sitta vart jag vill i huset. Ska dock ha kvar min gamla också, som en slags backup & även där jag kommer att ladda ner en massa skit.

Nu är det dags för duschen, sen det svåra; vad ska jag ha på mig ikväll?

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0