Keepin' it together

22 Januari

Imorgon är det lön igen, så skönt! Jag kommer dock inte att kunna spendera något av den imorgon, sitter hemma med feber & en mycket hes röst. Ska dock kurera mig så pass så att jag kan gå ut med mina damer på lördag! Så innan dess ska jag försöka hinna med en snabb tur till a6 & köpa in lite nytt :)

Har suttit & tittat på en massa bilder på datorn tidigare. Bland annat på sötnosen, min lilla kusin. När vi var hos dem i söndags så kom jag på att hon är nog den enda som kan få mig att verkligen bli glad, oavsett hur dåligt jag mår för övrigt. Hon var hos oss samma dag det tog slut mellan mig & Sebbe. När hon säger "Fia kommer" & ler mot mig så kan man inget annat än att le tillbaka & älska den lilla tösen. Speciellt inte efter alla kramar & pussar hon ger mig. Sötaste, sötaste lilla tjejen. Ja, jag vet att jag tjatar om denna lilla men hon står mig & min familj nära & hon betyder så mycket för mig.

Idag har jag inte gjort något vettigt, imorgon lär bli en likadan dag. Jag är redan uttråkad! En fredag ska man inte sitta hemma & vara sjuk. Men om jag blir frisk så har jag en del planer :)

Nu ska jag snart lägga mig i sängen, läsa lite teori & sen sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0