Thank's for all the joy you've bringing

16 Januari

Ikväll har jag nog gjort det svåraste någonsin i hela mitt liv. Det är så det känns nu i alla fall. Jag hoppas bara att jag gjorde rätt, time will tell. Vet inte om jag kommer att skriva mer i bloggen nu på ett tag, det känns ganska tufft. Jag är liksom trasig inuti & vad ska jag då skriva om? Hur dåligt jag kommer att må varje dag? Nja, det känns inte som en höjdare direkt.

Tack alla som finns vid min sida, hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig.

Jag älskar dig & du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta. Du har gett mig så mycket. Det är ren kärlek från mig till dig.


Nästa vecka ska jag fly från denna stad, även om det bara är för någon dag. Helst hade jag velat åka till andra sidan jordklotet & bara glömma allt här hemma men det funkar ju inte riktigt så. Istället får jag stanna här, ta itu med mina problem & försöka lösa saker & ting.

With love,

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hoppas du snart kommer på fötter igen.

kram.

2009-01-16 @ 18:52:51
URL: http://vallen.blogg.se/
Postat av: Danni

Du är stark Sophia & jag vet att du kommer att klara detta! Du är värd det bästa <3

2009-01-16 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0