Watch me

19 Januari

Så var man åter igen här. Det blir dock ett kort inlägg, jag har varken tid eller lust att knåpa ihop något långt nämligen. Har precis ätit lite & ska strax bege in mot la stada. Ska kika lite på kläder & sedan en dator! Datorn är väl det som ligger mig närmast hjärtat, jag vill ha en bärbar idag, helst igår :)

Allt har varit så himla jobbigt det senaste & det har satt sina spår. Jag sover inte bra, äter inte bra & mår allmänt dåligt. På köpet så har jag åkt på en förkylning, great! Jag som skulle träna massor denna veckan. Eller ja, nu ska jag inte ljuga. Jag skulle träna 2-3 gånger i alla fall! ;)

Nu ska jag göra mig iordning & sen åka.

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0