You'll be next

28 Januari

Nu har jag suttit upp alldeles för länge. Ett Grey's Anatomy avsnitt blev nämligen klart & då var jag ju såklart tvungen att titta på det, haha :)   Har bara tagit det lugnt idag, försökt att bli frisk & kvitt den jäkla hostan.

Ska strax stänga av datorn nu & sova. Är dock sjukt hungrig så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna somna. De där uppe sover & om jag går upp för att äta så väcker jag dem & det vill jag inte. Så jag får sluta klaga, dricka vatten & vara nöjd, haha.

Jag är otroligt förvirrad. Allt detta tär något så otroligt på mig. Jag visste att det skulle vara jobbigt men inte hur jobbigt. Det känns som att jag har fått någon annans liv. Helt sjukt! När jag ser alla kära ute eller på tv suckar jag bara, idioter. De vet inte vad de utsätter sig för, om de bara visste hur ont det gör.

With love,

Kommentarer
Postat av: annie

läs mina inlägg från september och framåt, jag tror du kommer att känna igen dig i det mesta. läs sen dom jag skriver idag. allt kommer gå bra och du har redan kommit längre än du tror!

2009-01-28 @ 14:32:12
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0